25 Eylül 2011 Pazar

aşkı kime satmış hain?




Oooof! Bir daha böyle duygusal deprem yaşatan şarkı dinlersem, sonra da bloğuma yazmaya karar verirsem diye ekranıma bir hatırlatıcı yerleştireyim bari. Bütün düşüncem felç oldu, kelimeler saklandı, bebişi uyuturken zihnimde toparlanan ifadeler  -siz ekiyle çekimlendi. Tek yapabildiğim şey resim ekleyebilmek oldu. Şükür onu yapabildiğime. Yaşar ve Yıldız Usmanova nın düetinden bahsediyorum, akıllara zarar. Şöyle neşeli birşeyler bulmalı, olmuyor, kaç gündür Teoman geliyor aklıma, yağmurlu havalar ve İstanbul’da sonbahar..  Kurt puslu havayı sever diyor eşim, seviyorum evet, yağmurun sesini, rüzgarın hissini, uçuşan etek, üşüyen ayak, çaydaki duman, Efe’nin hediye ettiği kurumuş yapraklar, sözün özü, işte havlular….
daha önce yayınlamış mıydım ben bu resimleri? şarkı iyi çarpmış beni.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder