7 Eylül 2011 Çarşamba

başta daha güzel, baş da güzel..






               Seviyorum bu işlerle uğraşmayı. Çok çabuk unuttum çalıştığım günleri. Ev hanımı oluverdim birden. İkindi gezmeleri, akşam çayları, temiz bir ev, geç uyanan çocuklar, televizyon sesi, çay kokusu, temiz tabaklar, koltuk sefaları, kurdele sevdaları ve bir türlü yetiştiremediğim hayaller.. Yakılacak organze güller, dikilecek taçlar, boyanacak tepsiler, süslenecek fularlar ve sabırsız ben.. Hepsini bir anda yapayım istiyorum. Evde geçireceğim  bu seneyi  ( inşallah ) şimdiden doldurdum hayallerimle..
               Rabbim sevdiklerimizle ömür versin yeter ki..
               Bu sene çalışmayacağım için çoğu arkadaşım merakla soruyor oysa " sıkılıyor musun? "
 Sıkılacak zaman daha bulamadım. ya çocuklar, ya işler... Herkese hayırlı işler..
               Home Sweet Home her daim. Yeni espirili mutfak havluları ve poşetlikler hazırlama telaşındayım. 5 farklı fular modeli kesildi biçildi makinenin fişe takılmasını bekliyor dikilmek için.. Neden mi hepsi bekliyor,  Beceriksiz miyim yoksa? Ya da şıpsevdi? Ya da dağınık fikirli? Hayır! Heyecanlı!  Bir genç kızın heyecanını paylaşıyorum şimdilerde.  İlk başta sade bir müşteri gibi algılamaya çalıştım ama ilk ticaretimdi merak etmeden duramadım. Bir anne kızına çeyiz hazırlıyor olmalı, adı Nevin, bir İstanbul hanımefendisidir kesin..
Yok! Tutmadı, nişan bohçası falan muhabbeti, yazı dili çok sevimli.. Galiba genç kız, evlenecek, babasının işyerine gidiyor kargo. o da tutmadı, Hep sabah karga kahvaltısını yemeden geliyor mesajları, çalışıyor galiba.. bu kez tutturdum :) facebookta da tanış olduk. Zaman buldukça facebooktan da takip ediyorum artık onu. Güler yüzlü, evine ve eşine sevdalı belli.. Bir de çok zarif zevki var, tüm siparişleri benim en sevdiğim modeller.. Kanım kaynadı bu tatlı kıza. Artık bir müşteri değil benim için, ya da ben ticaret yapamıyorum. İşime duygularım karışıyor. Onun düğün heyecanını gördükçe hayatının bu güzel günlerini hep keyifle hatırlayacağı şekilde geçirmesi için yardımcı olmak geliyor içimden. Ona güzel kına gecesi süsleri hazırlıyorum şimdi hayalimde.. Mutfağında şu da olsa, banyosuna şu çok yakışır, aa Markafonide harika tablolar indirimde, haber versem yanlış mı anlar? İkeaya muhakkak baksa, kendine göre modern tasarımlar vardır,  falan falan..
           
                 Galiba ticareti bile muhabbete dönüştürdüm, meslekten alışkınım ben, işim insan..
        
                   Bu arada resimdeki güzel baş da parkta karşılaştığım cici bir kız..
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder