25 Eylül 2011 Pazar

bir yastıkta




Genelde çeyizlerde aşırı süslemeleri çok abartı bulurum. Bazı kişiler nedense her aksesuara bir taş boncuk kurdele koyma eğilimindedir. Elbette herkesin kendi zevki ayrı, kimseye birşey diyemem.
Ancak birkaç gün önce Kurdele Ağacı’nı keşfedince resmen içim gitti. Ne kadar zarif işlemeler, nasıl da yakıştırmış sahibi. Aklınıza ne gelirse, süslenmesini istediğiniz herşeyi süslüyor kendisi sipariş üzerine. Havlular ve örtüler revaçta. Taçlar tokalar da bolca yer alıyor. Yeni yeni kolyelere başlamış.
Beni en çok şaşırtan ise, kurdeleden bu kadar farklı çiçekler yapmak mümkün müymüş? Genelde gül benzeri çiçekler yapılabileceğini sanırdım ama öyle değil, çeşit çeşit çiçekler yapmış kendisi, hayran oldum.
Ürünlerinin bazılarına galeride yer verdim. Ama tabi daha fazlası blogunda ve satış yaptığı pasajında. Eğer ben hayalimdekini istiyorum derseniz, irtibata geçebilirsiniz.

Bu benim Kurdele Ağacımsa biri bana çimdik atabilir mi?



1 yorum: