23 Eylül 2011 Cuma

motivasyon



      Motivasyon ikiye ayrılır, içsel ve dışsal..Kurdelelere karşı benim içsel bir motivasyonum zaten vardı. Çok seviyorum onları elime alıp birşeyler yapmayı, yapamasam bile dolabı açıp onları ellemeyi, sevmeyi... Artık dışsal motivasyonum da var  :)  Nalan Hanım beni keşfetti:) 
                                                    http://nalanevi.blogspot.com/      
Sokaklara çıkıp yanık türküler söylememe, herhangi bir yarışmaya katılmama gerek kalmadan hem de. Öyle uğurluymuş ki Nalan Hanım, onun mailini aldıktan sonra bu sabah bloğumu ziyaret edenlerin sayısı 4-5 kat artı. Ardından yorumlar geldi, herbiri de Nalan Hanım rüzgarıyla beraber benim dışsal motivasyonum oldu. Şimdi  ben bu teşekkür yazısını  uyudu oh deyip bilgisayarın açılma sesini duyar duymaz uyanan bebeğime, günün bu saatine kadar elime kurdele değmemiş olmasına, eşimin az sonra kapıyı çalacak olmasına, bardağımdaki buz gibi çaya, soğuduğu için fırın tepsisine geri dönen böreğime, Arka Bahçede Bilimi izleyip mutfaktan deney yapmak için tencere tava kaçıran abiş oğluma, iki saat boyunca açık kalan bilgisayar ekranına  rağmen yazıyorum. Önce Nalan Hanım’a ve beni izlediği bloglara ekleyen ve yorum yapan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. Birbirimizin sayfalarında tekrar tekrar buluşmak üzere ….  J

7 yorum:

  1. Hoş geldiniz aramıza Hayırlı uğurlu olsun.Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere Sevgiler.Dolunay(Dodo)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Yine beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Nalan Hanım'ın tanıtımı sayesinde blogunuza misafir oldum ve güzel çalışmalarınızı görme fırsatı buldum. Ellerinize sağlık, çok zevkli işler çıkarmışsınız.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. nalan hanım sayesinde ziyarete geldim.ellerinize sağlık yaptıklarınızın hepsi birbirnden güzel.üye olmak istedim ama resmim ortada kaldı.listene ilave edermisin.ben de bekliyorummmmm

    YanıtlaSil
  5. bende nalan hocam sayesinde şuan blog sayfanızdayım çok güzel çiçekler el emeği örtüler var elinize saglıkkk

    YanıtlaSil
  6. Safalar getirdiniz... ben de sizlere uğruyorum artık,çok keyif alıyorum okurken sizleri:) okuma listeme de ekledim. yine beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. Bak şimdi,
    ben de çok sevindim.Beni okuyan arkadaşlarım samimiyetimi bildiklerinden ,bir de beni sevdiklerinden Nalan ablamız kimi beğenmiş diyerekten ziyaretine gelmişler .Çok da iyi etmişler.Tanışmanız çok güzel olmuş.Çünki onlar da her biri parmakları marifet,yürekleri dosta dostluğa açık tatlı ,sevgili insanlardır.
    Onlarla dost olanın da sırtı yere gelmez.Hem iyilikte güzellikte hem sıkıntıda üzüntüde hemen yanıbaşınızda bulunuverirler.
    Bu bakımdan ben de hafifçe gururlanıvereyim hepinizle.
    Yeni ve güzel paylaşımlarımızda hep birlikte olabilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil