25 Eylül 2011 Pazar

offfff !



Off be ya! Yok yok bu kez sıkıntım ne bir şarkıdan ne de bir şiirden, kendimden. Nevin’le de aynı duyguları yaşamıştım. Nevin, ilk müşterim…  Yook al malı ver parayı olmuyor işte. Yapamıyorum ki öyle. Ben insanla içiçe bir meslekten tayin oldum evhanımlığına. Terfii aldım aslında. Her çift göz farklı bir yaşamdır, hikayedir benim için. Kıyısından ucundan teğet geçen herşey yaşamıma, bir parçam gibidir. Şimdi bana bu yazıyı  yazdıran şey de aynı teğet çizgi.. yeni bir müşteri. E be kurdele ( burda kurdele ben oluyorum ) ticaret senin neyine? Otur oturduğun yerde… Yoook illa ki yeni gözler, yeni yaşamlar, yeni hikayeler… Alışmış kudurmuştan betermiş, alışmışım işte. Sözün özü, aslında sözün uzunu, sözün tatlı kısmı, tatlının kaymak kısmı şu: birkaç kişi facebook sayfamdaki ürünlerimin fiyatını istedi, ben de fiyat verdim, sonra , sonrası yok, yoktu dün geceye kadar. Birisi teğet geçene kadar, hayatıma, sanal hayatımaJ facebook sayfama değene kadar. Çok cici, çok tatlı bir abla,Selma Abla. O kadar hoş muhabbet ki gecenin yarısı, ne yarısı, yarısından da fazlası, uyumadım, ki tatlıdır uykum, sohbet ettim.. Bir dostla, bir ablayla, bir muhabbet kuşuyla sohbet eder gibi.. Allahım, öyle mi tadı kalır insanın damağında bir sohbet?  Ufff be ya! Bırakayım ben bu ticareti, dalayım sohbet odalarına.. Kaç Selma abla çıkar karşıma?   Ya da yok yok böyle tatlı sohbetleri yakalamak için ticarete devam edeyim, yoksa nerde bulcam ben bu tatlı insanları. Tamam Kurdele, ( burda Kurdele ben oluyorum dememe gerek yok artık galiba) işe, nakışa, satışa devam…  Hem Markafoni beni bekler,  aşka tutuldum ya…. Ha bu arada, bir ara da o reklamı çekenlere, çektirenlere veryansınım var, var da kafam iyi şimdi, şimdi kimseye kızamam. Selma Abla’nın terapisinden yeni çıktım…
                       Resimsiz olmasın dedim, işte kolyelerim;




Selma Abla size de uğrarsa aman dikkat! Sıkı pazarlıkçıdır ha....

11 yorum:

  1. nasıl da güzel bir anlatım bu böyle... okuması keyifli:)
    kolyeler ise çok zevkli... emeğinize sağlık...
    iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. beni çok mutlu ettiniz. ben de sizin bloğunuzda çok keyif aldım, hemen okuma listeme ekledim.

    YanıtlaSil
  3. merhaba geçenlerde keşfetmiştim sizi ve çalışmalarınıza hayran kaldım bir diğer sitemde de sizin ürünlerinizden bahsettim, yazı burada http://www.biryastikta.org/?p=9385 baştan izin almadım ama sakıncası varsa kaldırabilirim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Şaka gibi :) Bu olsa olsa bir rüya... Bir Yastıkta'dayım.. Yıllardır her bilgisayar formatında sık kullanılanlardan silinince ilk olarak eklediğim, fesatla, neşeyle, tebessümle, her bakmamdan sonra eşimle yeniden mi evlensek diye kendimle eğlenerek takip ettiğim Bir Yastıkta.. Çok teşekkür ederim, sizin tabirinizle mutluluk çarptı şu an beni :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. asıl şimdi offf! ben bu kaydı nasıl silmeyi başardım? ve nasıl geri alabilirim? hatıra olarak saklayacaktım :(

    YanıtlaSil
  7. Ee şimdi kıskandım ben yahu,
    daha dün yıldızın uğurunken üstüme güller kokladın desem de inanma:))
    çok mutlu oldum.
    Yorumun devamını yazabilmek için on dakikadaır bekliyorum.Birden mavileşti ve dakikalarca yazmama izin vermedi.İyisi mi hemen yollayayım.
    kelime doğrulama kalkarsa yorum sayın artacak haberin olsun:))
    Nasıl yapılacağını mailimde yazmıştım.

    YanıtlaSil
  8. Canım sen aynen devam et biz keyif alıyoruz. Çok güzel cicilerin var....

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim :) bir sürü toka yaptım dün akşam. hele bir güneş batıya dönsün, yani balkonuma gülsün, hemen resimliycem ve devammmmm diycem..

    YanıtlaSil
  10. bak sen ne akıllı kızsın yahu ben de dışarda çeksem ya gidip .Resimleri içerde istediğim gibi çekm eyi başaramıyorum.
    Kod kalkmış mı diye bakmaya geldim de

    YanıtlaSil
  11. Eveeeet yaşasın doğrulama kodu olmadan yorum yazmakkkk

    YanıtlaSil