16 Eylül 2011 Cuma

Ortaköylü laptop :)


Eşime aldım..

Evet sevgili eşime..  Bir  Dogo Bag. Beni bunca yıldır hobilerimi yapmam konusunda destekleyen, her üretim aşamasında danışmanlığımı yapan, bana bir facebook hesabı açan, geceleri saatlerce pc başında zaman geçirmeme henüz kızmamış olan, hobilerimi yapmaya da satmaya da karar verdiğim zaman hep yanımda olan, eve internet ne gerek diye söylenip söylenip şimdi internetten başını almayan bana hala bir laf çarpmamış olan, ben kurdelerle oynaşırken, oğullarımla boğuşan, malzeme almak için paracıklarına incir ağacı dikmemi henüz fark etmemiş olan, adı satmak olunca daha çok hobilerimle vakit geçirebilme fırsatı bulduğum gerçeğini görmezden gelen eşime.. Evet çok bişey değil ama, ilk kazandığım hobi parasıyla aldım. Ama fazla ümitlenmesin, galiba el koyacağım, çok beğendim de.. J

1 yorum:

  1. göznurunuzun karşılıgında çok güzel bir hediye almışsınız beraber iyi günlerde kullnın :)

    YanıtlaSil