8 Ekim 2011 Cumartesi

tühhhh!




Kaçırdım ikindi güneşini.. birden hani bir sıkıntı basar da insanı, kendini dışarı atar ya.. Ya da bu bir tek bana mı olur? Yeni ev hanımlığımı kutlarken, ev hanımlığını tanıyorum yavaş yavaş. Meğer insan evden sıkılırmış, meğer insanın canı şöyle bir dışarı havası, insan siması, trafik gürültüsü, sevmediği şarkıcı  sesi, kirlenmiş pantolon paçası, zorla itilen bir bebek arabası çekermiş… ya da canı şöyle süslenip yeni yaptığı kolyeyi takmak, dostlarıyla tesadüfen karşılaşmak, çocuğunun parkta oynarken çıkardığı cıvıltıları duymak, indirimdeki reyonlardan sırf para harcamış olmak için, alışveriş sepetine doldurmak  istermiş de bahane olarak canı sıkılıverirmiş… canı sıkılıvermeden önce de biriktirdiği üç beş çiçeği işte böyle minik el havlusu olarak değerlendirir, gezip tozduğu için ikindi güneşini kaçırır, akşam serinliğinde balkonda kuş görmüş kedi gibi yerinden sıçrar, tüm konu komşunun ne yapıyor bu kadın elinde fotoğraf makinesi bakışlarına muzip gülümsemeyle karşılık verip o düğmeye basar, şipşak! işte şipşaklar…







15 yorum:

  1. nasıl bir güzellik nasıl bir zarifliktir... gerçekten her paylaşımında aynı ve ayrı mutluluk, heyecan ve zevki tadıyorum... özellikle renkleri de çok güzel kombine ediyorsun...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Selamlar. Oğlum doğduğunda doğru dürüst izin alamadım. Eskiden 6 ay ücretsiz izin vardı güya, amir izin vermezse o izin alınamazdı. Tam da doğum iznim bitecekken bir eczacı arkadaşın boşalttığı dükkana yeni bir eczane açtık. 6 sene işlettim ve dükkanımız ansızın satılınca açıkta kaldım. Kiracı olmanın ne anlama geldiğini öğrenmiştim:( 3 sene de evde oturdum ve oğlumun okulunu takip ettim. İlk 1 sene mükemmeldi. Her türlü hobimi tatmin ettim. Ama sonrasında sıradan herkesin yapabileceği pilavı yapmak insanı köreltmeye başlıyor. Sonra tekrar hastane eczacısı olarak göreve geri döndüm. Özgüvenim de geri geldi. Bebiş büyüsün, sen de evden çık bence. Selam ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim, şu bir yılın tadını çıkarayım nasipse, sonrasına Allah kerim... ama biliyorum ki vakit geçtikçe tebeşir kokusunu özlerim..

    YanıtlaSil
  4. ♥ •˚。
    °°Olá, amiga! 。♥。
    ● ♥• Passei para uma visitinha!!!
    Você é muito talentosa... seu bordado é muito delicado e bonito.
    ˚。˚ Boa semana!
    ♥ •˚。Beijinhos.
    •˚。Brasil
    ..(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)

    YanıtlaSil
  5. obrigado ! thank you for all those lovely words.

    YanıtlaSil
  6. uzun süreli izinler gerçekten sıkıcı geliyor bana.. ama arada alınmış 1 günlük bile olsa çok kıymetli.. havluya bayıldım bu arada..

    YanıtlaSil
  7. ÇOk hoşş insan bunları kullanmaya kıyamaz ki :)

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok hoş çok güzeller. insan bakmaya bile kıyamıyor. renkler birbirleriyle çok uyumlu. kısacası harikasınız. bu güzelliklerin bazılarını yapım aşamaları ile birlikte bizlerle paylaşırsanız çok seviniriz.

    YanıtlaSil
  9. ben bu güzel havluları kullanmaya kıyamam ama seyretmeye de doyamam ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. asıl siz harikasınız, iyi ki geliyorsunuz bu sayfaya, beni mutlu ediyorsunuz.. keşke mümkün olsa sizlere birer fincan da çay uzatabilsem, pek meşhur çikolatalı kurabiyelerimden ikram etsem ve herbirinizle uzun uzun sohbet etsek, size çalışırken iki günlük tatillerde nasıl kudurduğumu, evde pek kıymet bilemeden zaman savurduğumu, kurdelelerin seyirlik değil, yıka yıka kullan, evladiyelik olduğunu, tamamlayınca zar zor resim çekebildiğimi, ama becerirsem aşamalı çekmeye gayret edeceğimi anlatabilsem... olsun, yazsam da yine beklerim.. muhabbetle..

    YanıtlaSil
  11. ne garip halleri var şu insanoğlunun değil mi:)iyiki gelmişsin iyiki yorum bırakmışsın bana bu kez, yoksa bunca güzelliği kaçıcaktım belki de uzun zaman daha.çok çok güzel işler yapmışsın arkadaşım,kurdele nakışı çok sevdigim ama ilerleme kaydedemedigim bir alan oldu.olsun böyle güzel işleri yapanları görüp yine de mutlu oluyorum:)hemencik linklerime ekliyorum seni.güzel işlerini daha sık görebilmek niyetiyle

    leyya

    YanıtlaSil
  12. Şairin mısralarını değiştirip diyorum ki, bağırsam duyabilir misiniz sesimi,ya da Zeki Müren de bizi görecek mi misali, benim mutluluğumu Leyya Craftmania da görecek mi? hadi bakalım kurdele, yürüüü kim tutar seni... coş coşabildiğince, Leyya'dan mesaj gelmiş..

    YanıtlaSil
  13. Hiiiiiiii bu bu bu ne kadar da güzel birşey!! O kadar seviyorum ki kurdele işini. Ama kurs çabalarım da hep yarım kaldı :(

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık havlu çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  15. Selam,
    Gerçekten yaptıklarınız çok güzel... Ellerinize sağlık. İnsan kıyıpta kullanamaz diye düşünüyorum. Ama teşhir amaçlı kullanılabilir. Benim olsa öyle yapardım. Sevgilerimi bıraktım size. NURDAN

    YanıtlaSil