6 Ekim 2011 Perşembe

süreç






           Bir peçete halkasının oluşum evreleri, bugünkü dersimiz, diyecekmişim gibi…. Ee yedi yılın alışkanlığı var tabii.. Bir peçete halkası hazırlamak için önce özenle kurdele cinsi ve rengi seçilir, birlikte uyum sağlayacağı yan malzemeler üstüne tutulur tutulur çekilir, bu arada tüm boncuk kutuları masa üstünde, tüm kurdele paketleri masa altında, uyumamak için direnen bir bebek kucakta, 20 defa izlenen çizgi film kulakta, replikler artık ezberde… seçim işlemi başarıyla tamamlanınca da şöyle çıtırından bir gurur J  yok daha bitmez, nerdeee…

   İkinci aşama, model seçimi, bu aşama fotoğraflarla anlatılacaktır, malum, görseli var dilseli var, dokunsalı var… gerçi dokunsala çaremiz yok ama görseller buyursun,
Deneme 1  :





 Olmaz, neden mi? Bu çok yassı bir çiçek oldu, bebek saç bandına daha uygun..





Deneme 2:


Çok yalın durdu, beyazı kullansak çok kabaracak, ama harika bir taç olurJ








Deneme 3:

 

Olmaz, hiç olmaz, minicik oldu, ben bunu bir kolyede ya da şu bileğimdeki bileklikle kullanayım..






Deneme 4 :

 Sonuç: çok şükür

Saat: 00:30

Oda: oğlumu kaybetsem bulamam J
Eşim: uyumuş

Ben: yorgun

İçim: rahat, yarına üretim vaaaaar.



   Bir ara da sonucun 12 evresini  resimleriz artık :)



4 yorum:

  1. böyle güzel bir anlatım böyle güzel fotoğraflar ve böylesi güzel çalışmalar... daha ne olsun:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. madem öyle diyorsunuz, öyleyse teşekkürleeeer :)

    YanıtlaSil
  3. Yorgunluğa değmiş doğrusu, sonuç pek şık :)

    YanıtlaSil
  4. :) bu bir cici kız gülüşüdür aslında, hafif bir kıkırdamayla.. teşekkür ederim, onur duydum..

    YanıtlaSil