20 Mayıs 2012 Pazar

dar zamanda


Dün öğleden sonra bir arkadaşım akşam çayına davet etti. Annesinin harika kalburabastı tatlısını da düşünerek minik bir mutfak havlusunun iyi olacağında karar kıldım hediye olarak.. Son zamanlarda elimde pek de hazırda havlu kalmamış olduğu için sıvadım kollarımı dar zamanda.. Kendimden hiç beklemediğim bir performansla zaten önceden hazır olan çiçekler için dallar işledim, renkleri seçtim ve monte ettim. Bir yandan da acıkmış babayla oğullarına makarna pişirdim. Ve hepsini sadece bir öğleden sonraya sıkıştırabildim. Demek ki neymiş, sakla kurdele çiçeği gelir kullanma vakti :)) Dallarına sadece beyaz inciler dikebildiğim için boş durmuş demeyin, ben görmezden geliyorum, siz de bu seferlik öyle yapıverin :)) Renkler güzel ama değil mi?
 not :  tamam biraz da renklere parlaklık verdim, itiraf ediyorum....

4 yorum:

  1. walla kendi kendinizi pek bi eleştirmişsiniz amaaa ben çok beğendim, haksızlık etmeyin kendinize canımmmm. Sizin bu işi biz 3 günde anca yaparız ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle motivasyonlar beni çok mutlu ediyor. çok teşekkür ederim pek Marifetli Cadı :))

      Sil
  2. Merhaba. Harika bir gün diliyorum ve işinizi sevdiğimi söylüyorum, ben böyle güzellik çok memnunum. Eğer gerçekten hayran kim Brezilyalı gelen büyük bir kucaklama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you Favo de Mel, you are welcome to my blog :)

      Sil