23 Ekim 2014 Perşembe

Ben geldiiim

Muhabbetle.. Yeniden yazmak.. Aradan iki yil geçmesine rağmen tekrar buralarda olmak öyle güzel ki.. Ben geldiiim diye bağırmak geçiyor içimden. . Neden gittiğimden önce neden geldiğimi anlatmak istiyorum. . Nasıl da özledigimi çatı katina kaldırdığım kolilerce boncuğu kurdeleleri çiçekleri. . İğneye takılmış kurdelenin kumasa işlenip bütünleşmesini.. Renklerin uyumunu.. Çağla yeşilini somon rengini bebek mavisini.. Bir fincan kahve içmeye zamanım yokken nasıl da gitti elim birden kutulara.. Sonra dondurduğum facebook hesabima gitti parmaklarim birden. Neler yapmış ablalar üstadlar diye baktım. . Biraz kıskandım ama çok keyif aldim. Neşeyle baktim fotoğraflara. . Sebep yok.. Döndüm işte. . Sadece özlediğim için..

Neden mi gittim.. O uzun hikaye.. O da özlediğim mesleğime dönüşüm içindi. Mürekkep kokusu, zil sesi.. Araya bir de bebek sesi girdi. . Ayakkabılığa bir çift pembe ayakkabı, yatak odasına bir beyaz beşik masamıza bir tabak daha girdi. . Ve ben artık anladım ki, hiçbir sevdiğimi ihmal etmemeliyim.. Kurdelelerimi bile..





Artik bir de instagram hesabim var. Oraya da beklerim ;)

http://instagram.com/p/uDgStpGVdL/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder