18 Kasım 2014 Salı

baby shower ideas




  İlk olarak baby shower ideas kelimeleri ile araştırma yaparak başladım işe. Tam bir baby shower olmayacaktı tabii. Sadece fikir almak için uzun zaman araştırma yaptım, checklist oluşturdum. Tamamladığım işi listeden çıkardım ve hazırlıklarımı tamamladım.Oldukça kalabalık hoşgeldin bebek misafiri ağırladığımız gün kullandım bu masa örtüsünü. Bu fotoğraf da o güne ait son malzemem olabilir diye düşünürken hatırladım ki hala kapı süsümüzü paylaşmadım değil mi? onu da sonra anlatırım, daha bu evde anlatacak çok kurdele işi var..
Konu kopuk geldiyse bir kaç yazı önceden okumanızı tavsiye ederim. Ve burdaki çiçeklerle uyumlu diğer bütün fotoğrafları aynı odada hayal etmenizi de..
Neden hayal yerine fotoğraf vermediğimin cevabı da oralarda bir yerlerde...
Muhabbetle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder