6 Kasım 2014 Perşembe

Beşik süsleme



    Bu fotoğraftaki süsü öyle çok yerde kullandım ki bebeğimizle ilgili ben bile bu kadar fonksiyonel olmasına şaşırdım. İlk önce hastane odasındaki bebek beşiğinde kullandık. Keşke o fotoğrafları bulabilsem. Sonra pek titiz ablam makinede bir güzel yıkadı bu süsü . Ha bire süs diyorum ama bir adı olmadığından ve hatta ben bir ad koyamadığımdan.. Tertemiz olup ütülendikten sonra misafirlerimiz için hazırladığımız masada yerini aldı. Sonrasında bir daha makine de temizlendikten sonra evdeki beyaz bebek beşiğimize bağladım fiyonkla. Ama küçücük abimiz onun kendi beşiği olması konusunda ısrarlı davrandığı, hatta gecenin bir yarısı kendi odasından kalkıp gelip minik kızımızın beşiğinde uyumaya devam ettiği ve her sabah bu güzelim çiçeklerin boncuklarını çekiştirdiği için bir süre beşiğin fazla süslü olmamasına karar verdim. Süsümüzün macerası burada bitmedi ama birkaç gezi daha yaptıktan sonra beşiğine geri döndüğünü yazmakla yetineceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder