26 Aralık 2014 Cuma

Bana pembesini getirin / I need something pink





 Bu sene çalışma ortamım çok güzel. Hepsi çok tecrübeli ve gayretli, meslekte yılları geçmiş olsa da bir o kadar yeniliğe açık, çalışmaktan yorulmayan arkadaşlarla çalışıyorum. Çok şükrediyorum bu duruma.. Yaptığınız iş çalışma ortamınız size uygun olunca daha da keyifli hale geliyor. Yandaki fotoğraf da ne kadar keyifli bir ortamda olduğumun kanıtı galiba..

Üstteki Serra 'nın odası için hazırladığım kasnak panoyla verdiğim mesaj da I love embroidery oluyor ! Ortada da iki şablon çalışmam var. Bunları da etamin, nakış, kurdele karışımı bişeylerle tamamlamayı düşünüyorum. Merdiven duvarına mı, yemek masasının karşısına mı  asacağıma ya da yanlarına bir tane daha yapıp yapmayacağıma bitirince karar veririm artık. Asmayı başarınca da ilk iş sizlerle paylaşmak tabii. Şablonları tamamen kendi zevkime göre düzenledim. Kalp olanın ufak tefek değişikliklere uğrayacağını tahmin ediyorum :)
Sweet Home yazısındaki e harflerinin balon olduğunu farkettiniz mi, doğru söyleyin?
Muhabbetle..

Here are two embroidery patterns for wall decoration ideas. I want to stitch some letters and make some lazy lazies, but not certain yet. Enjoy the patterns if you like, and please let me see what you did.
  Last of all, have a look at  the letters of scrabble! They tell you how I need to see something pink while I'm at school.
Hugs ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder