9 Aralık 2014 Salı

diş buğdayı / tooth fairy party


 Kız çocuğu olanlar bilir, erkek bebekler gibi değildir kızlar. Daha bir sevdirirler kendilerini. Sabahları gülümseyerek uyanırdı Serra ilk üç ayla bir yaş arasında. Sonra evin erkeklerinden o da öğrendi ağlayarak uyanmayı. Dün akşam onu elinde Çınar'ın büyük kamyonuyla odaları gezerken gördüm. oh my god çığlıklarım arasında eline ayıcığı aldığını gördüm. Müdahale etmiyorum ama onun arabalarla oynaması eğlenceli olsa da bebek sallamasını , babasının yanağına kocaman öpücük kondurmasını
e e e diyerek bebek uyutmasını seyretmeyi daha çok seviyorum. Ona diş buğdayı hazırlıklarına başlamıştım aslında. Yeni bir masa örtüsü, yeni süsler, salonumuzu güzelleştirecek yeni örtüler planlarken  beceremeyeceğimi anlayıp vazgeçtim. Üç çocuklu olmak pek de kolay değil, akşam toparlanıp düzenlenen  evi sabah çıkarken dağınık bırakıyoruz. Böyle bir diş partisi sadece yorgunluğumu arttıracak. Artık hevesimi doğum gününe bırakacağım galiba. Yaza daha çok var nasılsa. Modelini paylaştığım örtü takımından da ayrıca yeni bir masa örtüsüne zaman bulabilirim herhalde. Bebeğimizin doğumunda kullandığımız şeyleri çok kullandık, gözümüz yeni modeller arar oldu çünkü ..





I was planning a tooth fairy  but I realized that I can't manage with my three kids. Then I decided to start planning a birthday party. I want new flowers around. Here  is an example of table clothes if you like to try.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder