9 Ağustos 2011 Salı

Rengarenk

          Yine rengarenk kurdelerimin olduğu dolabı açtım ve düzenleme, yeni gelen kurdelelerimi yerleştirme bahanesiye muhabbet dolu dakikalar geçirdim. Saatlerce onlarla oynayıp vakit harcayabiliyorum. Ama evde ilgi bekleyen sadece onlar değil. Yapılan peçete halkalarını kullanacak sofralar hazırlamak gerek. Üç yeni peçete halkası modeli var bugün. Çoktan Pasaj.com da yerlerini aldılar. Herbir model çok zaman alıyor. Peçete halkası hazırlamak sabır işi. 12 kez tekrarlanan bir emek. kurdelelerle oynamayı sevenler içinse 12 katı zevk. Peçete halkalarıyla sadece sofralarımı güzelleştirmedim bu güne kadar, dostlarıma da hediye ettim. Öyle mutlu oluyor ki home sweet homecular.. İşte örnekler..
Yaptıklarıma isim koymak çok eğlenceli. Bunun adı şekerpare. Pembiş pembiş ya, o yüzden.
 Şeker gibi..


bu da malum gülbahar.. Gülnihal dedim önce sonra mavili pembeli kurdeleleri ekleyince gülbahar oldu. Kahverengi kurdelem bitmiş olmasaydı Gülnihal olacaktı.
galiba kendi yaptıklarıma bile hayran olabilecek minik bir ukalalığım var. çok duru geldi gözüme, adını duru koydum.


 ve son olarak eşime bir türlü yaranamayan gümüş..
siyah gül mü olurmuş..



bal gibi, gül gibi, ay gibi, sim gibi oldu işte ışıl ışıl..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder