15 Aralık 2011 Perşembe

soğuk








Daha az önce burçlarla ilgili ilginç  yorumlar okudum.
Mazeret üretmekte üzerime yokmuş J e mazeretim çok ben ne yapayım şimdi, yoklarmış gibi mi davranayım J o zaman nasıl anlatırım dün bebeğimin aşı günü olduğu için yılbaşı çekilişi hediyemi kargoya yetiştirmekte zorlandığımı, güzel bir fotografını çekemediğimi? Çok önceden bitip de ancak bu sabah fotograf makinesini elime alıp sizlerle bu güzellikleri paylaşabildiğimi? Hem mazeretlerimi söylemesem nerden bileceksiniz bebeğimin ben odadan çıkar çıkmaz ağlamaya başladığını? Ev işlerini tek başıma yetiştiremediğim için yardım alan bir evhanımı olduğumu, öğle yemeklerinde ancak zar zor çorba pişirebildiğimi? Mutfakta geçen süreyi zaman kaybı olarak gördüğüm için poşet çay içtiğimi? Mazeretlerim olmasa ben sade bir kurdele ağacıyım. Mazeretlerimle ben dalları çiçekleriyle her mevsim ilkbaharım, çünkü onlarla doğru anlatıyorum kendimi.. diyorum ki bir de bu mazeretlerim olmayaydıııııı, göreydiniz bir beniii her gün biter bir oda takımı, bir havlu bir bohça .. değil mi ya?  Çok şükür halime mazeretlerimle bile üretebildiğime..
bu arada alttaki fotograftaki işleme mutfak havlusu ve tupperware marka ekmek sepeti ( sepet denirse )

http://serenanay.blogspot.com/2011/12/nanay-design-fotograf-guncesi.html  den Serenay Hanım için yola çıktı
yukarıdakiler de  bitmelerine rağmen bir süredir soğukta fotograflanmak için bekleyen, Nuray'ın siparişi küçük banyo havluları.. e malum mazeretim vardı, geciktiler :)

4 yorum:

  1. Tablo gibi olmuşlar renkler çok uyumlu ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. renkler çok güzel tebrikler.ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık. http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/

    YanıtlaSil