17 Kasım 2011 Perşembe









ne oldum delisi çiçekler.

7 yorum:

  1. içlerinde hazine saklayan çiçekler:)
    özlemişim çalışmalarınızı...
    çok güzeller...
    güzel anlatımınızdan bu sefer neden mahrum bıraktınız bizi?
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. pembelere bayıldım çok güzeller canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. seni izlemeye aldım ama listene giremedim canım bir ilgilenirmisin bir yerde hata yapıyorum galiba

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim, nedense zaman tanziminde sorun yaşıyorum bu aralar o kadar çok yeni çalışma yapmama rağmen fırsat bulup paylaşamadım, daha çok eğilicem bu konuya :) yalnıııız, şey ben nasıl liste olayına müdahale edebileceğimi biliyorum galiba:( bir karıştırayım bakalım...

    YanıtlaSil
  5. ellerinie saglik
    cok hosuma gitti
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. pardon pardon
    ellerinize saglik
    tekrar sevgiler size

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil