3 Kasım 2011 Perşembe

yine balkondaydım :)







Çok özledim yazmayı, ama bir türlü resim çekememiştim, hava soğuk, hafif karanlık, puslu e resim güzel olur mu? Cık! Derken kurdeleler bana ilan-ı aşk ettiler, bir araya geldiler meşk ettiler bir de ne göreyim çiçekler bana kalp çizmişler, kendileri yaptılar hakikaten, yalanım varsa iki elim kurdelelerle dolsun, hep yeni çiçekler tasarlıyım, yok yalanım, yakalarsanız yalanımı beni ömür boyu kurdeleleri sevmeye, onlarla bir şeyler üretmeye mahkum edin. Ciddiyim, kendiliğinden oldu, kurdeleler aşık oldu, hem de bana …. E ben de bu anı kaçırmadım koştum havlunun üstüne dizilen kurdeleleri resmetmeye.. Eh artık benden iyisi yok, sevdam karşılıklıymış meğer 

4 yorum:

  1. kurdeleler senin gibi zevkli ellerde şekil aldıkları için eminim ki çok ama çok mutlulardır... yaptıklarına bakınca çok mutlu hissediyorum kendimi... tanımlaması zor ama renkleri kullanımın ve modellerin içimi ısıtıyor... ellerine, emeğine ve zevkine sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. kurdele nakışı senin elinde bir başka can buluyor canım.tablo gibi otur seyret.ellerine,emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. kurdelelerinle beraber bayramını kutluyorum kurdelem:)

    YanıtlaSil