21 Kasım 2014 Cuma

baby shower ideas ve hastane odası süslemeleri

     Geçen gün blogda yayınladığım "baby shower idea" başlıklı yazının en çok ziyaret edilen gönderim olduğunun farkına varınca tecrübemi burada topluca paylaşmamın bu aramayı yapıp benim kurdeleağacıma gelenlere karşı bir sorumluluğum olduğuna karar verdim. O kadar güzel organizasyon şirketleri var, hatta hastaneler bile artık oda süslemesi için değişik kurumlarla anlaşma yapıyorlar ama herhangi bir nedenle elinizden geldiği için sadece kendi zevkinize uygun süslemeler yapmak istiyorsanız bu yazıyı okumaya devam ediyorsunuz demektir.
 Bebek gelmesine az zaman kala artık misafirlerimizi de hakkıyla ağırlama, bize hediyelerle gelmiş sevenlerimizi layıkıyla karşılama telaşı da başlıyor tabii. Baby shower da ünlülerin desteğiyle yavaş yavaş popülerleşiyor. Hastane odası süslemeleri olmazsa olmaz hale geldi. Bebek mevlüdü yerini hoşgeldin bebek partisine bıraktı.
Ben de bunlardan bir kısmını kendi yaptığım çiçeklerle süsleyerek yaptım .
Eğer niyetiniz varsa kendinize bir liste oluşturun. Benim için işin bu kısmı bile çok eğlenceli oldu. İnternet araştırmalarında neler yapılabileceğine karar verdim. Uzun bir liste oldu tabii..
Benim için işin kolay kısmı kurdelelerin defalarca kullanılabilir ve yıkanabilir olmasıydı.
Hatırladığım kadarıyla benim listemde şunlar vardı:

a. hastane süsleri:
  1   bebek yatağı çiçekleri
  2   anne yatağı çiçekleri
  3   dolap kapakları
  4   bardak ayakları çiçekler
  5   şerbet sunumu için çiçekler
  6   kapı süsü
  7   doktorumuza hediye ( sadece çiçek de gönderebilirsiniz tabii ama benim doktorum iki doğumumdan da tanışıklığımız olduğu için benim için kıymetliydi :)
  8   balonlar ( bırakın eşiniz ilgilensin )
  9   kurabiyelikler için süsleme çiçekleri ve  sunulacak ikramlıklar ( benim gibi mutfak özürlülere tavsiyem hazır çikolatalar )
  10 lohusa tacı
  11 kız bebeğe bebek bandı ( daha ilk günden mi demeyin, sadece güzel fotoğraflar ve anılar için )


b. Bebek Partisi- Baby Shower da ortak kullanılabilecekler

   Az önce okuduklarınızın birçoğunu tekrar kullandım ben bardak süslerini, şerbet sunumu ve kurabiyelik çiçeklerini aynen oldukları gibi kullandım. İlave olarak yatak süslerini de ev süslemede kullandım.İkramlıklar arasına çerezlerle doldurduğum büyük bardakların ayaklarına da çiçekler bağladım. Lohusa tacı bebek bandı da ayrıca hazırladım ama onların çiçeklerini süslemelerdeki çiçeklerle değil kıyafetlerimizle uyumlu hazırladım.
Hastanede kullandıklarımdan ayrıca ev için hazırladıklarımsa sadece şunlardı:





 1  masa örtüsü
 2  yeni saç bantları
 3  misafirlerimize hediyeler.







Elimde yüzlerce boş zamanlarda hazırlanmış çiçekler vardı ve ben onlar için iğnelikler dikip misafirlerimize hediye olarak hazırladım ve onları koymak için de sepet süsledim. Daha sonra süslediğim bu sepeti uzun süre bebek bezi ve saz ekibini koymak için kullandım.

Önceki gönderilerimde daha ayrıntılı fotoğraflar bulabilirsiniz ama masa örtüsü ve hediyeliklerimi bir kez daha paylaşıyorum burada. Masa örtüsü iki köşe de de çiçekler olacak şekilde işlenmişti.
 Bu arada hala o güne ait doğru düzgün bir fotoğraf bulamadım. Sadece kendimizi çekmişiz, etraf sadece ayrıntı olarak aklımızda kalmış. Asıl olan mutlu anlar yaşayıp mutlu anılarla kalmakmış :)
Muhabbetle...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder