3 Ekim 2011 Pazartesi

fairy tales


    Aslında başlık reklamın gücü olmalıydı. Benim minicik, ufacık tefecik, içi dolu şirinlik oğluma etkisini anlatmak istiyorum,  ama oldu olacak reklamın etkisini kendi ürünlerimin reklamını da yaparak anlatsam:)  Yeni öğrendiğim kurabiyenin dışını süslemek için önce eritilmiş çikolataya sonra da iyice çekilmiş çikolatalı mısır gevreğine bulamak  gerekiyor. Ben de ellerinde koca bir listeyle markete gönderdim paşamla efendiyi. ( burda efendi eşim oluyor J ) koca paketi gösterdi gelince oğlum, “annecim bunun her tabağında ayrı macera var. “ dedi.  Yemez, hatta sevmez ama ezberlemiş bilinçaltı yavrum, kim bilir daha ne incileri vardır bilinçaltında daha dökmediği..
   Şimdi ben de keyifle bilinçaltınıza bir slogan yerleştiriyorum : her parçası ayrı bir  peri masalı bu saç bantlarının.  Adı  da öyle, Amerikanca özentisiyle, Fairy Tales…
cinderella




sleeping beauty

rapunzel


the little mermaid

snow white


bunlar da isimsiz .....












6 yorum:

  1. nasıl güzeller bakmaya doyamadım... çok zevkli... dantellerin kattığı duygu ise bambaşka...
    ellerine sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzeller. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. güzelliklerinin sebebi ikindi güneşi :) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. ÇOk hoş olmuşlar. Bayıldım.:)

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzeller ellerinize sağlık

    YanıtlaSil