7 Ekim 2011 Cuma

sonuç



Nil Karaibrahimgil şarkıları  dilimde, iyi ki yapmışım!
Çok keyifli oldu, çok severek yaptım, renkleri çok beğendim. Gelin kız gibi oldu. Eşim kendini aşıyorsun dedi, gerçi bu onun kalıp motivasyon cümlesidir, pek dikkate alınmasa da olur J Önemli olan yaparken benim ne hissettiğimdi, iyi hissettim. Şimdilerde satılıyor ya ürünler, kendimi deniyorum, yoruluyorsam, çok zaman harcıyorsam, uff bitsin hadi hissi geliyorsa diye tetikteyim. Olursa bırakıcam satmayı kendime sözüm var. Daha alışamadım bu işlere, satmak beni hala geriyor. Kendimi teselli ediyorum, keyifli vakit geçiriyorsun bak diye..  evet evet gerçekten seviyorum ben kurdeleleri… Satmak sadece sadece………………   cevabım hala yok galiba….
Sürecin düşünceleri  zorladı bu kez beni biraz.
Ama sonuç belli, iyi ki yapmışım. Gidene kadar da seyredicem masanın üstüne koydum…


7 yorum:

  1. Ellerine sağlık, harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. renk uyumları modeli hepsi süper olmuş ellerine sağlık.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. renkleri ve modeli o kadar uyumlu ve zarif ki...
    çok beğendim... gerçi beğenilmeyecek gibi de değil:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim, klavyelerinizden mutluluk damlıyor sayfalarıma ....

    YanıtlaSil
  5. şu yazdığınız yorum bile ne kadar zarif ve güzel... böyle ince ve nazik birinden anca bu kadar güzel çalışmalar çıkabilir zaten...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Hangisi daha güzel diye karar veremeden düşünüp duruyorum.Yaptıkların mı yazdıkların mı?
    Tatlı dilli hünerli meslekdaşım benim:))

    YanıtlaSil