27 Eylül 2011 Salı

çay kokusu


         Birkaç gündür sadece çiçek yapmaya fırsat bulabiliyorum bir dolap dolusu kurdeleden. ( hatta iki dolap da göz korkmasın, yok yoktur en az 1 metre illaki olacak , seviyorummm ulennn! Kıvamında bir aşktır bende kurdele çünkü )  Her Eminönü’ne yolu düşene siparişim olur, her dışarı çıkışımda uğrarım hobi malzemesi satan yerlere. Kurdele  biriktirdim bir de bu sene evde olma ihtimalim var diye geçen seneden. Haliyle o kadar kurdele, incik boncuk boş duracak değil ya, o yüzden garipsiyorum sadece bir iki çiçeği günde. Dün akşam elim oldu, bebişim mutlu mesut babasında durdu, abişim oyun kurdu, televizyon sesi, bebek gülüşü, demlenen çay kokusu, oğlumla paylaşılan eriğin tadı, rengarenk kurdele, kutu kutu boncuk işte bir sürü tokacık….



o boncuk onun yanına, tut şu kurdeleyi şunun önüne, al bu çıtçıtı ardına, sağım solum sobe, saklanmayan toka !










hep toka mı takıcaz, bazen saçı salıcaz....  öyleyse kendimize taç bakıcaz....





Unutmadım, lanetlimiyim neyim, zor unuturum. İlla yazıcam, billa yazıcam, Markafoni..


Dilime düştün, yetmez, şimdi de bloğuma düştün. Sen o reklamı çektirdin yayınladın ya benden çekeceğin var. E be mübarek ben senden 1 yıldır alışveriş yapmıyor muyum? Evimin ücra köşelerinde markafoni kolileri dağları, tepeleri saklamıyor muyum? Yetmedi eşe dosta reklamını yapmıyor muyum, benim aldığımı almayana psikolojik baskı yapmıyor muyum? Etinden sütünden der gibi, ürününden, hediye çekinden, çantandan, oyuncağından, bitmedi, havlundan, çanağından faydalanmıyor muyum da sen gittin o reklamı koydun tüm yerel, sanal, ulusal kanallarda? Eşim görse alay etmez mi benle? Bak seninki çıktı diye? Zaten oğlum başlıyor gülmeye reklam çıkınca.. Daha dün kargoyu getiren  adam demedi mi gülerek” görüşürüz abla”?  E be markafoni senden bir daha alışveriş yaparsam,,,,,, iki oldu gitti valla. Sen o reklamı yaptın ya, sadece canımı sıktın, olsun bugünkü çantalar güzedi, hadi gönlümü aldın J
   Ama istemem o reklamı ne o öyle? Tamam elim bebekli, burası İstanbula 2 saat çeker, tamam elimin altındaki alışveriş sitesi-sin diye reklamla beni ne diye 4 yaşındaki sabiye malzeme ediyorsun? Alay konusu oldum valla, kargoya bile…..
 reklamın çıkınca çay bile teselli edemiyor valla, evde herkes kumandaya koşuyor, ben kanalı kapatmaya, eşim sesini açmaya, oğlum kahkaha atmaya...

6 yorum:

  1. Yaptıkların çok hoş. Ellerine sağlık. Ben konuyu anlamadım nerde reklama çıktınız. :)

    YanıtlaSil
  2. markafoni adında bir alışveriş sitesi var. onun reklamında ordan alışveriş yapmayı çok garip anlatmışlar, tvde çıkıyor. reklamı izleyince bana hak vereceğinize eminim.

    YanıtlaSil
  3. öyle güzel bir anlatımınız var ki oku oku doyulmuyor... yaptıklarınıza gelince elinizden çok zevkli işler çıkıyor... emeğinize sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. 20:20 de yazmışsınız:) teşekkür ederim yazdıklarınıza. muhabbetle.....

    YanıtlaSil
  5. amannn ne güzel tokalar çocuk olasım geldi,genç olsam takarım .kızım da iki çocuk anası bana da bu güzelliklere bakmak kalıyor.renkler ve çiçekler süper ellerine sağlık çalışkan arı sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Hımm çalışkan arı olmayı haketmek için biraz daha çalışmalıyımmm :)

    YanıtlaSil