16 Eylül 2011 Cuma

Hakkını vermek gerek ..


                    Eee yılların emeğiyle sadece hobi olarak başladığım, asla satamam dediğim kurdelelerim artık bana kazanç getirir oldu.
                 Bir alanda ustalaşmak mı? Bana göre değil…
                 Sadece belli ürünler yapmak mı? Hiç değil…
                Ben sadece kurdelerle, boncuklarla etrafı süslemeyi seviyorum. Heryerde de kurdeleyi seviyorum diyemem..  ama çok yerde seviyroum diyebilirim. İşte o sevip yakıştırdığım, zaman ayırıp yaptığım işlerden bazıları..

İlk satışımı yaptığımda Nevin’e gönderdiğim hediye sabun. Kargoyu açınca miss gibi kokuyordu demiş, yorumunu çok beğendim J
Artık aralardan ince deliklerden duru yazısını okuyamayana aşkolsun :)


Bu hikayeyi anlatmadan geçemiycem J parkta birbirinin resmini çeken dört güzel kızı görünce daldım aralarına, elimde makina.. Allahım toka mı güzel baş mı seçemedim..  o kadar  megolamanlık da olsun artık, marifet iltifata tabidir di mi?  Bir daha zulada tokasız, fotoğraflık ürünsüz dışarı çıkarsam, kaç olsun?






                        Yapcam dedim, zor oldu ama yaptım.. iyi ki yapmışımJ

 
Bunlar da Nevin’in evini güzelleştirecekler. Çok zevkli kız Walla. Ya da ikimiz de çok zekliyiz..




Bunlardan şöyle üçbeş tane yapıp, aynı çiçeklerden bir de sepet süslüycem.. lavanta kesesi de eklemek lazım, belki bir sabun… yummy! Banyoya koyma da yanında yat….

İlk başta ortaya koyacaktım, zamanla fikrim değişti, güller büyük olunca ortada iyi durmamışlardı.




Bunları da boy boy yaptım, bir baktım, Red Kit vardı ya 80 li kuşağın yalnız kowboyu, onun belalıları Daltonlara benzemiyor mu? J  Ha onlar dört kişiydi derseniz, Avarel pusuya yattı, bir zaman sonra çıkacak ortaya.. Çaktırmıyorum ama kurdelenin pembe olanı bitti deJ

                             




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder